SUPPORT

SUPPORT I RESPEKTIVE LAND

SVERIGE
TEL: +46(0)8-464 73 00
EMAIL: SUPPORT@DINLON.SE
DANMARK
TEL: +45 44 22 01 37
EMAIL: SUPPORT.DK@DINLON.SE
NORGE
TEL: +46(0)8-464 73 00
EMAIL: SUPPORT.NO@DINLON.SE
FINLAND
TEL: +46(0)8-464 73 00
EMAIL: SUPPORT.FI@DINLON.SE

VI HJÄLPER DIG MED DINA LÖNEFRÅGOR

För att ni som kund ska slippa ha egen personal som svarar på lönefrågor gör vi det åt er. Till oss kan alla våra kunders medarbetare ringa och maila hur mycket de vill, oavsett om det gäller frågor om hur man registrerar sin reseräkning eller tidrapport, undringar om lönespecifikationen eller vilka regler som gäller i olika situationer.

I första steget når ni vår supportfunktion som hjälper mer med enklare frågor. Behövs mer djupgående problemlösning tar er ansvariga lönespecialist över ärendet.

Supportens öppettider är vardagar 08:00-17:00, och vi besvarar din förfrågan så snabbt som möjligt. Kontaktuppgifter för respektive land hittar du ovan.

VANLIGT FÖREKOMMANDE FRÅGOR

Q: Jag har glömt mitt lösenord, hur får jag ett nytt?

A: För att begära ett nytt lösenord klickar du på länken under inloggningsfältet och anger ditt användar-id. Du får då ett nytt lösenord skickat till dig per mail.

 

Q: Jag har låst mitt konto, vad gör jag då?

A: För att återställa ditt konto väntar du 60 minuter och klickar därefter på länken under inloggningsfältet och anger ditt användar-id. Du får då ett nytt lösenord skickat till dig per mail.

 

Q: Jag har klarmarkerat min tidrapport eller reseräkning, hur låser jag upp den för redigering?

A: Kontakta supporten per telefon eller mail så låser vi upp den åt dig.

ANVÄNDARVILLKOR

COPYRIGHT DIN LÖN NORDIC 2015